Co to są programy lojalnościowe i gdzie je wykorzystać?

Pierwszy program lojalnościowy wprowadzono w XIX w., w Stanach Zjednoczonych. Polegał na zbieraniu przez klientów specjalnych znaczków handlowych w dedykowanych broszurkach, które po wypełnieniu wymieniało się na produkty firmowe. Znaczki, początkowo rozdawane m.in. przez pasmanterie, stacje benzynowe czy supermarkety, bardzo szybko zyskały ogromną popularność.

Zwiększenie oszczędności w działach zakupów i administracji – praktyczny poradnik

W skład struktury organizacyjnej wielu firm wchodzi zarówno dział zakupów, jak i administracji. Wydatki tych działów można skutecznie ograniczać, zwiększając tym samym zyski. Jak rozsądnie zaplanować i wdrożyć oszczędności?

Podpisujemy umowę faktoringową - co to dla nas znaczy?

Głównym zabezpieczeniem transakcji faktoringowej jest globalna  cesja wierzytelności  handlowych. Oznacza to, że po podpisaniu umowy faktoringowej wszystkie faktury wystawiane dla kontrahenta objętego tą umową będą zawierały numer konta firmy faktoringowej wraz z informacją o cesji na rzecz faktora.

Tail spend management korzyścią dla firmy

W każdym biznesie planowanie i kontrola budżetu, zwłaszcza jeśli chodzi o zakupy, jest podstawą dobrze prosperującego przedsiębiorstwa. Jednak mało kto zdaje sobie sprawę, ile tak naprawdę wynoszą wydatki firmy, które teoretycznie jednorazowo są niewielkimi kwotami. Może to mieć jednak duże znaczenie – szczególnie w przypadku firm o rozbudowanej strukturze. Z pomocą przychodzi tutaj tail spend management , który pozwala na znaczne oszczędności w tym zakresie. Czym...

Najczęściej czytane:

Koszty magazynowania w logistyce

Przeobrażenia ekonomiczne ostatnich dziesięcioleci miały ogromny wpływ na kształt nowoczesnej gospodarki. Niebagatelne znaczenie miały też dla...
Żeby obejrzeć ten artykuł - podaj adres e-mail

Skuteczna optymalizacja łańcucha dostaw

Zarządzanie łańcuchem dostaw postrzegane jest jako proces związany głównie z minimalizacją kosztów. Optymalizacja miejsca...
Żeby obejrzeć ten artykuł - podaj adres e-mail

PICKING - RODZAJE

Picking statyczny jest to sposób zalokowania produktów w strefie przygotowania zamówień, gdzie każdy produkt ma swoją ściśle...

Jak poprawić terminowość dostaw?

Obecnie logistyka jest jedną z najdynamiczniej rozwijających się gałęzi gospodarki. Z najnowszych badań wynika, że udział logistyki w PKB kraju...

Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym?

Konwencjonalne metody sprzedaży zaczerpnięte z dobrze znanych galerii handlowych w połączeniu z nowoczesnymi technologiami internetowymi...
WSPIERAMY CAŁY ŁAŃCUCH DOSTAW

Sprawdź nas! Umów się na wizytę w naszym magazynie i zobacz jak pracujemy.

WYŚLIJ