O NAS

XBS Group prezentuje innowacyjne podejście w optymalizacji zarządzania łańcuchem dostaw. 

Świadczymy usługi outsourcingu procesów biznesowych (BPO). Usprawniamy działania związane z kosztami wynikającymi z reorganizacji procesów logistycznych w obszarze zarządzania asortymentem oraz przepływami: fizycznymi, informacyjnymi i finansowymi.  

Każdego dnia staramy się osiągać najlepsze rezultaty.

Pomagamy zarządzać całym procesem tak, aby uzyskać oszczędności dla całego budżetu Klienta.

Wdrażamy indywidualne rozwiązania dopasowane do potrzeb i wymagań Klientów, szczególnie biorąc pod uwagę specyfikę różnorodnych sektorów działalności.

Realizujemy usługi na najwyższym poziomie, dlatego stworzyliśmy odrębne linie biznesowe:

XBS LOGISTICS, XBS SUPPLY, XBS FINANCE, XBS SERVICES, XBS eCOMMERCE

W 2014 roku bank BNP Paribas stał się udziałowcem w XBS Logistics.

Procesy realizowane są w sześciu magazynach operacyjnych. XBS Group wywodzi się z Grupy STACI. We Francji firma znajduje się wśród piętnastu największych operatorów logistycznych. Grupa STACI posiada filie i partnerów w takich krajach jak: Włochy, Hiszpania, Belgia, Wielka Brytania, Rosja.

NASI KLIENCI ORAZ KONKURENCJA SĄ DLA NAS NIEUSTAJĄCĄ INSPIRACJĄ

WSPIERAMY CAŁY ŁAŃCUCH DOSTAW

Sprawdź nas! Umów się na wizytę w naszym magazynie i zobacz jak pracujemy.

WYŚLIJ

RADA NADZORCZA

Jean Francois FAUCHER

Prezes Rady Nadzorczej

Jean-François uzyskał tytuł inżyniera na Uniwersytecie w Strasburgu ze specjalizacją magistra w inżynierii biomedycznej na Uniwersytecie w Montrealu. Ukończył Executive MBA w ESSEC, wiodącą szkołę biznesu w Paryżu. Karierę zawodową rozpoczął w przemyśle lotniczym i obronnym, obsługującym przedsiębiorstwa lotnicze i siły powietrzne w całej Ameryce Pn., dla spółki zależnej od Cobham PLC. Pracował dla czołowych firm doradztwa technologicznego, takich jak Altran i Segula Technologies w zakresie outsourcingu procesów biznesowych dla różnych gałęzi przemysłu. 
Jean-Francois rozpoczął w Polsce działalność logistyczną w 2006 r. jako Prezes STACI Polska. Po wydzieleniu STACI, obecnie XBS Group, w 2012 roku przyjechał do Polski, gdzie jest udziałowcem i do roku 2019 pełnił funkcję Prezesa Zarządu firmy. W lutym 2019 roku stał się Prezesem Rady Nadzorczej XBS Group/Logistics.

Jean-Pierre MASSE

Członek Rady Nadzorczej

Jean-Pierre MASSE posiada dyplom z zakresu nauk ekonomicznych. Ukończył Instytut Zarządzania Przedsiębiorstwem (Institut d'Administration des Entreprises CAAE) i uzyskał stopień naukowy doktora w dziedzinie zarządzania. W roku 1989, w styczniu, założył spółkę STACI, która w listopadzie 1998 roku weszła na Giełdę Papierów Wartościowych w Paryżu. W 2006 roku Astorg Partners dokonał zakupu większości udziałów w Grupie STACI.
STACI, jako firma zajmująca się logistyką detaliczną osiągnęła w 2013 roku obroty wynoszące 200 mln EUR. Jean-Pierre Masse we własnym imieniu założył holding Ikat, w skład którego wchodzi dziesięć spółek na terenie całej Europy, w tym XBS Logistics, w której posiada większość swoich udziałów.

Eric SALVAT

Członek Rady Nadzorczej

Eric jest Członkiem Rady Nadzorczej. Podobnie jak założyciel STACI jest przedsiębiorcą z dużym doświadczeniem i wieloma sukcesami. Z Polską związany jest od wielu lat. Na co dzień pełni funkcję firmy AXIA. Firma realizuje promocje sprzedażowe, skierowane do rynku nowoczesnego i współpracuje z czołowymi markami sklepów w Europie i Polsce.

Andrzej ZAWISTOWSKI

Członek Rady Nadzorczej

Andrzej jest jednym z bardziej cenionych ekspertów w dziedzinie zakupów i logistyki. Wiedzę zdobywał zarówno w kraju jak i za granicą, w różnych branżach i kategoriach produktów. Jako członek zarządu PSML aktywnie uczestniczy w coachingu polskich managerów dzieląc się z nimi najlepszymi praktykami.

ZARZĄD FIRMY

Jacek KOŁODZIEJCZYK

Prezes Zarządu

Jacek Kołodziejczyk w lutym 2018 roku został dyrektorem zarządzającym XBS Logistics. Wcześniej zdobywał doświadczenie przy wymagających projektach logistycznych w Ruch S.A., gdzie przez 8 lat był dyrektorem logistyki oraz w spółkach paliwowych –  PKN Orlen, Statoil Poland, CPN, w których przez 18 lat pełnił wysokie funkcje menedżerskie. Zadaniem, jakie postawiono przed nowym dyrektorem XBS Logistics, była optymalizacja operacyjno-kosztowa w obszarze obsługi łańcucha dostaw. 

Daniel KORBUS

Członek Zarządu

Daniel Korbus przez dużą część kariery zawodowej pracował na stanowiskach menedżerskich w bankowości (m.in. BZ WBK, Kredyt Bank, Citibank, Raiffeisen Bank Polska). W 2013 roku został członkiem zarządu LDP Logistics Distribution Partners – spółki, która w 2014 roku dołączyła do XBS Logistics. Od 2015 r. pełnił w grupie funkcję dyrektora odpowiedzialnego za obszar BPO i IT oraz za Dział Transportu, a od 2018 jego zakres odpowiedzialności został poszerzony o operacje i rozwój biznesu.

Damian KIEBLESZ

Członek Zarządu

Damian Kieblesz funkcję członka zarządu odpowiedzialnego za finanse pełni od października 2018 roku. Karierę zawodową rozpoczynał w instytucji finansowej zajmującej się ubezpieczeniowymi funduszami kapitałowymi. Z XBS Logistics związany jest od 2009 roku. Pracę rozpoczynał na stanowisku analityka biznesowego, a następnie kontrolera finansowego.

o nas