19.12.2018

Usługi w zakresie logistyki w Warszawie

Do niedawna logistyka przedsiębiorstwa kojarzyła się głównie ze sprawną realizacją usług i terminową wysyłką towarów, najczęściej z wykorzystaniem własnych lub wynajętych środków transportu i przekazu. Obecnie przedsiębiorstwa zwracają uwagę na rozbudowane oferty zewnętrznych firm logistycznych. Stąd też usługodawcy rozwiązań logistycznych coraz częściej oferują funkcje:

  • transportowe - w tym realizację transportu pierwotnego i wtórnego,
  • obsługę przeładunku - czyli wykonanie zlecenia i zarządzanie terminami dostaw,
  • magazynowanie - obejmujące przyjmowanie, wydawanie, składowanie i kompletację towarów materialnych. W funkcji magazynowania odbywa się również zarządzanie zasobami,
  • pakowanie i rozsyłanie - czyli kompleksowa pomoc przy wyborze odpowiednich opakowań i dróg dystrybucji, niezależnie od rodzaju produktu. W tej funkcji odbywa się także rozpakowywanie pierwotne i znakowanie,
  • obsługę kanałów informacyjnych - w tym obsługa zamówień i tworzenie łańcuchów informacyjnych mających na celu automatyzację pewnych działań logistycznych,
  • dyspozycję i telematykę, które umożliwiają ciągły dostęp do informacji związanych z procesem dystrybucji

Jak można zauważyć, usługi logistyczne to nie tylko funkcja magazynowa i transportowa towarów fizycznych, ale również zaspokojenie wszystkich potrzeb okołotransportowych. Ponadto, w przypadku przedsiębiorstw, których źródłem dochodu nie są produkty fizyczne, logistyka opiera się na dokładnym i indywidualnym opracowaniu działań firmy, które mają na cale ułatwienie dojścia z produktem do stałych i potencjalnych klientów. Dobra obsługa logistyczna powinna uwzględniać elementy przedtransakcyjne, transakcyjne i potransakcyjne.

Obsługa logistyczna konferencji

Usługi w zakresie logistyki obejmują również obsługę logistyczną konferencji. To coraz bardziej popularny element oferty firm wspomagających rozwój przedsiębiorstw. Organizacja konferencji to bowiem niezwykle ważne posunięcie w strategicznym rozwoju firm. To nie tylko szansa pokazania swoich działań, ale również możliwość nawiązania nowych kontaktów biznesowych. Od jakości przygotowania konferencji zależy zatem wynik ekonomiczny firmy.

Konferencję trzeba więc przygotować w najdrobniejszych szczegółach, bowiem od jej przebiegu zależy dobry odbiór promowanego przedsięwzięcia. Jej fundamentem jest dobre zaplanowanie wydarzenia oraz jego strategiczny i bezproblemowy przebieg.

Dobrze skonkretyzowane plany można łatwo wcielić w życie, jeśli w firmie działa pion rozwoju, który zajmuje się stricte tego typu przedsięwzięciami. W innym wypadku znacznie lepszym posunięciem jest skorzystanie z zewnętrznej firmy specjalizującej się w organizacji wszelkiego typu eventów. Ma ona doświadczenie w wyborze odpowiedniego terminu i miejsca konferencji, zapewnia profesjonalną obsługę techniczną spotkania, od przygotowania materiałów informacyjnych i reklamowych, po zamówienie odpowiedniego cateringu.

Postaw na rozwiązania kompleksowe!

Jeśli poszukujesz firmy świadczącej usługi w zakresie logistyki w Warszawie, masz szerokie spektrum możliwości. W teorii można wybierać osobną firmę do magazynowania produktów, inną do ich pakowania, a jeszcze kolejną do dystrybucji. Jest to rozwiązanie możliwe, aczkolwiek bardzo niepraktyczne i problematyczne. Rozwiązaniem, które często oszczędza nie tylko pieniądze, ale przede wszystkim czas, jest współpraca z firmą oferującą rozwiązania kompleksowe i na poziomie wszystkich działań logistycznych. Tylko bowiem wyspecjalizowane jednostki, które są w stanie przejąć większość dodatkowych działań okołoprodukcyjnych, umożliwią nieustanny rozwój firmy i pozwolą osiągnąć wymierne korzyści ekonomiczne.

Najczęściej czytane:

Żeby obejrzeć ten artykuł - podaj adres e-mail

Skuteczna optymalizacja łańcucha dostaw

Zarządzanie łańcuchem dostaw postrzegane jest jako proces związany głównie z minimalizacją kosztów. Optymalizacja miejsca...
Żeby obejrzeć ten artykuł - podaj adres e-mail

PICKING - RODZAJE

Picking statyczny jest to sposób zalokowania produktów w strefie przygotowania zamówień, gdzie każdy produkt ma swoją ściśle...

Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym?

Konwencjonalne metody sprzedaży zaczerpnięte z dobrze znanych galerii handlowych w połączeniu z nowoczesnymi technologiami internetowymi...

Pozycjonowanie stron internetowych. Podstawowe informacje.

Pozycjonowanie stron internetowych jest procesem, który ma za zadanie uplasować naszą stronę internetową na pierwszym miejscu w...
Żeby obejrzeć ten artykuł - podaj adres e-mail

Sprzedaż alkoholu w internecie

Od dawna sprzedaż alkoholu budzi kontrowersje. Przeszukując internet w tej kwestii natrafiliśmy na następujący artykuł.  Ustawa o prawach...
WSPIERAMY CAŁY ŁAŃCUCH DOSTAW

Sprawdź nas! Umów się na wizytę w naszym magazynie i zobacz jak pracujemy.

WYŚLIJ