Rozwój kanałów dystrybucji marketingowej jako wyznacznik zmian w logistyce

We współczesnych realiach rynkowych bardzo rzadko zdarza się, by producent sprzedawał swój produkt bezpośrednio konsumentowi. Między wytwórcą a odbiorcą końcowym pojawiają się pośrednicy, którzy rozprowadzają produkt bądź w imieniu własnym, bądź w imieniu producenta. Praktyka gospodarcza obfituje w różne formy działalności handlowej, których wspólnym celem jest zapewnienie efektywnego przekazywania towaru ze sfery produkcji do sfery...

Materiały POS – obowiązkowe wsparcie w punkcie sprzedaży

Materiały typu POS istotnie mogą wpływać na wzrost sprzedaży. Jako pomoc wobec głównego przekazu treści reklamowej, dopełnienie, które często pełni także rolę informującą. Materiały POS (Point of Sale) są to m.in. broszury, ulotki, plakaty niedużego formatu, standy czy tzw. potykacze.

Materiały promocyjne dla firmy

Promocja to jedno z głównych działań marketingowych, dzięki którym można znacząco zwiększyć poziom sprzedaży. W wielu branżach istotne znaczenie mają materiały promocyjne, które przyciągają wzrok i zachęcają potencjalnych klientów do sięgnięcia po konkretny produkt. Możliwości w tym zakresie jest wiele i warto dostosować indywidualnie podjęte środki do rodzaju prowadzonej działalności. Jednak równie istotna jest logistyka materiałów promocyjnych,...

Merchandising jako narzędzie zwiększające sprzedaż

W czasach wzmożonej konkurencji trudno wyróżnić się oferowanymi produktami. Dotyczy to w szczególności branż, które nie posiadają autorskiej oferty, a jedynie sprzedają te same produkty, co inni. Najlepszym przykładem będzie tutaj branża spożywcza, gdzie trudno o towar znacząco odbiegający od występującego u konkurencji. Jak więc zwiększyć sprzedaż i pomnażać zyski? Najwięksi gracze rynkowi z powodzeniem stosują merchandising , dzięki któremu przyciągają...

Najczęściej czytane:

Żeby obejrzeć ten artykuł - podaj adres e-mail

Skuteczna optymalizacja łańcucha dostaw

Zarządzanie łańcuchem dostaw postrzegane jest jako proces związany głównie z minimalizacją kosztów. Optymalizacja miejsca...
Żeby obejrzeć ten artykuł - podaj adres e-mail

PICKING - RODZAJE

Picking statyczny jest to sposób zalokowania produktów w strefie przygotowania zamówień, gdzie każdy produkt ma swoją ściśle...

Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym?

Konwencjonalne metody sprzedaży zaczerpnięte z dobrze znanych galerii handlowych w połączeniu z nowoczesnymi technologiami internetowymi...

Pozycjonowanie stron internetowych. Podstawowe informacje.

Pozycjonowanie stron internetowych jest procesem, który ma za zadanie uplasować naszą stronę internetową na pierwszym miejscu w...
Żeby obejrzeć ten artykuł - podaj adres e-mail

Sprzedaż alkoholu w internecie

Od dawna sprzedaż alkoholu budzi kontrowersje. Przeszukując internet w tej kwestii natrafiliśmy na następujący artykuł.  Ustawa o prawach...
WSPIERAMY CAŁY ŁAŃCUCH DOSTAW

Sprawdź nas! Umów się na wizytę w naszym magazynie i zobacz jak pracujemy.

WYŚLIJ