Sklepy internetowe - obsługa logistyczna. Sprawdź, o czym musisz pamiętać

Z internetu korzysta niemal 80% Polaków, z czego połowa deklaruje, że robi przynajmniej okazjonalne zakupy on-line. Dlatego większość przedsiębiorstw działających w sieci musi mieć dobrze dopracowaną logistykę sprzedażową. Duża konkurencja, a tym samym niemal nieograniczone możliwości wyboru towaru sprawiają, że w sklepach internetowych nie mogą mieć miejsca niedopatrzenia. Każde potknięcie może bowiem spowodować rozczarowanie i utratę klientów.

Usługi w zakresie logistyki w Warszawie

Do niedawna logistyka przedsiębiorstwa kojarzyła się głównie ze sprawną realizacją usług i terminową wysyłką towarów, najczęściej z wykorzystaniem własnych lub wynajętych środków transportu i przekazu. Obecnie przedsiębiorstwa zwracają uwagę na rozbudowane oferty zewnętrznych firm logistycznych.

Co to są programy lojalnościowe i gdzie je wykorzystać?

Pierwszy program lojalnościowy wprowadzono w XIX w., w Stanach Zjednoczonych. Polegał na zbieraniu przez klientów specjalnych znaczków handlowych w dedykowanych broszurkach, które po wypełnieniu wymieniało się na produkty firmowe. Znaczki, początkowo rozdawane m.in. przez pasmanterie, stacje benzynowe czy supermarkety, bardzo szybko zyskały ogromną popularność.

Logistyka dla rynku e-commerce w Warszawie

Logistyka jest uporządkowaniem całego procesu przepływu towarów od producentów, przez sklep internetowy, po odbiorcę. Jest przy tym wciąż udoskonalana i aktywnie reaguje na potrzeby każdej części stworzonego łańcucha. Zazwyczaj jednak skupia się na kliencie, ponieważ to od niego zależy podaż rynkowa danej firmy.

Najczęściej czytane:

Żeby obejrzeć ten artykuł - podaj adres e-mail

Skuteczna optymalizacja łańcucha dostaw

Zarządzanie łańcuchem dostaw postrzegane jest jako proces związany głównie z minimalizacją kosztów. Optymalizacja miejsca...
Żeby obejrzeć ten artykuł - podaj adres e-mail

PICKING - RODZAJE

Picking statyczny jest to sposób zalokowania produktów w strefie przygotowania zamówień, gdzie każdy produkt ma swoją ściśle...

Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym?

Konwencjonalne metody sprzedaży zaczerpnięte z dobrze znanych galerii handlowych w połączeniu z nowoczesnymi technologiami internetowymi...

Pozycjonowanie stron internetowych. Podstawowe informacje.

Pozycjonowanie stron internetowych jest procesem, który ma za zadanie uplasować naszą stronę internetową na pierwszym miejscu w...
Żeby obejrzeć ten artykuł - podaj adres e-mail

Sprzedaż alkoholu w internecie

Od dawna sprzedaż alkoholu budzi kontrowersje. Przeszukując internet w tej kwestii natrafiliśmy na następujący artykuł.  Ustawa o prawach...
WSPIERAMY CAŁY ŁAŃCUCH DOSTAW

Sprawdź nas! Umów się na wizytę w naszym magazynie i zobacz jak pracujemy.

WYŚLIJ